Re: Zapojení optronu na 230V

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 20 12:30:31 CET 2012

Tu diodu alebo transil tam treba ked sa Vam tam naindukuje zaporne
napatie, ktore prerazi Uce... Rusiace impulzy a kontinualne rusenia su
dost agresivne a preliezaju cez vsetko mozne, hlavne parazitne
kapacity jednotlivych suciastok vratane optoclena. Aj ked tam date
nejaky ochranny prvok, cez leakage vf - pola sa to siri dalej. Mam
knizku od p.Durcanskeho, kde je graf, ako sa to sprava pri kabloch. A
ta vzdialenost je celkom velka, porovnatelna s rozmermi viacerych THT
suciastok.

A.