Domácí telefony

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Čtvrtek Prosinec 20 11:15:40 CET 2012

Dobry den,

skuste na telefone, z ktoreho je slabo pocut, skratovat odpor R2 (to je
ten, ktory je v serii s mikrofonom). Pripadne paralelne pripojit k R2
odpor asi 47 az 100 Ohmov, lebo je mozne, ze v pripade skratovania
odporu R2 by mohlo dojst k samovolnemu piskaniu (akustickej spätnej väzbe).

Richard Kaliciak