OT nazev skladby

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Středa Prosinec 19 22:07:58 CET 2012

> taxem prubnul Shazen Encore (na Android mobilu) a nema to chybu.

Tyto sluzby jsou primarne urceny pro mobil a ono je to i logicke. Ale
dost jich jde spustit primo na webu a tim i na PC, ocekava to prijem z
mikrofoniho vstupu zvukovky. Manzelka ma jeste na kazetach nejake
vykopavky, popisky samozrejme nikde. Jednou jsem resili co to zrovna
hraje a tak jsem se donutil pripojit kazetak ke kompu (nemam mobil na
kterem bych to mohl pustit) a byl jsem hodne uspesny, naslo to neco co
neni ani na youtube a to je co rici, manzelka uz ani nevi kde to sehnala.

> Poznal i stare flaky od Blue Effectu vcetne Nove Syntezy, Coniunctia,
> dale i treba starou Uherskou Omegu :-)

Tak tato klasika je tak proflakla i za hranicema divokeho vychodu takze
tyto sluzby je bez problemu poznaji. Protoze Omega je jedna z kapel na
ktere jsem vyrustal tak to byla jeden z prvnich testu, naslo to vse. Mel
jsem tu jeste kapelu Puhdys od soudruhu z NDR a i tam byla uspesnost
velka. Casto pozna i predelavky, treba Deep Purple a Jiriho Schellingera
se Sipkovou Ruzenkou to rozeznavalo spolehlive. U nekterych uz je to
horsi, obcas to prohodilo original a cover. Ovsem samotneho velke mistra
cover verzi Karla Gotta jsem se tomu predhodit neodvazil.

A myslim, ze Shazam a zpusob jak to poznava skladby tu tak pred rokem k
diskuzi predlozil kolega Pavel Troller.

Pavel