VF tieniace krabicky

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Prosinec 19 15:32:02 CET 2012

Ahoj,

ved tam mas uvedeneho vyrobcu TEKO. Pozri si ich web a najdes aj ineho
distributora. Na sos ako distrubutora by som po skusenostiach moc
nevsadzal. Dalsi kde sa mozes pozriet je Hammond. A nakoniec mozes
tuto otazku polozit aj na mcu.cz, myslim, ze sance na relevantnu
odpoved rapidne stupnu.

A.

p.s.: v sobotu prides?

Dňa 19. decembra 2012 15:11, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: