PIC a PORTB

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Prosinec 19 12:15:49 CET 2012

Ono se to jednoduše stane, když na pin pověsíte kapacitu.

Ovšem pokud mě paměť neklame, tak právě BSF BCF problém RWM plně eliminuje

Míra

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of j s
Sent: Wednesday, December 19, 2012 12:07 PM
To: HW-news
Subject: Re: PIC a PORTB

Podla toho, co pisete, to vyzera na RWM problem.
http://www.microchip.com/forums/m478014.aspx
http://www.cornerstonerobotics.org/curriculum/lessons_year2/erii_rmw_problem
.pdf

Tu ale jadro problemu bude zrejme kusok vedla - RB0 a 2 su analogove
vstupy. Mate ich prepnute na digitalne? Register ANSELH

S RMW problemom som sa uz nejaku dobu nestretol. Na low-end aplikacie
pouzivam PIC16F1xxx, ktore maju PORT a LAT registre, cim sa tieto veci
100%-ne eliminuju. Okrem toho su lacnejsie - ak ich Vas kompilator
podporuje, pozrite sa po nich.

J.