[OT] Ropa

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Prosinec 19 01:06:08 CET 2012

To, že je těžba nepokrývá spotřebu je možná politický problém, kdo by
investoval do těžby, když je (dlouhodobě) utlumována jaderná energetika
(už je problém sehnat zkušenou firmu na stavbu).

Ještě je uran v moři (Japonsko?) a thoriové reaktory (Indie?). Byl jsem
přesvědčen, že thoria je na zemi asi 1000x více než uranu, ale nemohu
nyní najít relevantní informace. Nezná je zde někdo?

ced