Utilita pro nastavovani IP na adapteru pro Win7 (jako IPmanager)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Prosinec 18 18:45:18 CET 2012

On Tue, 18 Dec 2012, Čestmír Dobosz wrote:

> Funguje, ale musite prava mys a spustit jako správce jak uz zaznělo.
>
> cestmir

A mate 64bitove Win7 ? Ja si spustil cmd.exe jako spravce a z nej pak
delal "netsh interface dump" ale k nicemu to nevedlo. Prepokladam ze
to je ekvivalentni postup.

Mohl by jste mi kdyz tak privatne poslat co Vam to vypise ?