OT: divna pravidla souteze

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Prosinec 18 18:40:38 CET 2012

S tím fungujícím gigantem bych to nepřeháněl, ročně tam máme obrat asi za
dvě mega, služby naprosto otřesný, nulová snaha o spolupráci. Naprostý
kolaps před Vánoci (je zvláštní, že velkosklady s větším obratem stíhají vše
bez problémů). Kolega tam pomalu denně volá, zjišťuje a stěžuje si a stejně
je to k ničemu. Jak vrchol teď bylo zjištění, že pokud něco stornují a je to
zaplaceno (bereme na proforma faktury), tak si prostě přeplatek nechají,
dokud se o něj člověk nepřihlásí.
Příští rok začneme brát od někoho jiného, Alzu fakt ne.

PS: Doporučuju ty "slušné ceny" srovnávat s konkurencí, u IT věcí se cena
kolikrát liší i o víc jak 20%, normální elektro mají často taky dražší...