[OT] Ropa

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Prosinec 18 13:36:19 CET 2012

to je nieco ine ako ropa... Ta je stale ta ista, akurat sa horsie tazi
co zvysuje cenu a mnozstvo potrebneho usilia. Ale ten proton by ste
teraz objavili s presne rovnakymi nakladmi/prostriedkami ako pred 100
rokmi.
U vedenia sa posuvate stale dalej a hlbsie, co vyzaduje viac usilia ako
zakladne objavy z 18. - 19. storocia.
b.