Utilita pro nastavovani IP na adapteru pro Win7 (jako IPmanager)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Prosinec 18 11:57:46 CET 2012

Win7 nemam, ale na niektorych odkazoch na webe som cital, ze
pripravene bat subory treba pustat ako administrator.
"To run this file you need to right click on it and from the context
menu select Run As Administrator."

Ak to takto uz robite, viac neviem pomoct..

miro