Display 10" s touchscrenem

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Prosinec 17 21:49:45 CET 2012

Ano cena je perfektni nejaky 10" za 1600 Kc parada, nicmene potrebuji,
aby to startovalo hned, navic jsem vzdy delal jen low level, takze by mi
to zabralo hodne casu se prenastavit na neco jineho a  pro 1 ks se to v
celkovych nakladech nezaplati.

Po zapnuti stroje musi behem kratke chvilky naskocit screen s klavesnici
a hodnotami z cidel, takto to jde udelat i na androidu, jak?
Nic zazracneho po tom nechci, jen abych zobrazil texty hodnot cidel a
klavesnici pro vstup.
LK

Dne 17.12.2012 21:17, Jan Průha napsal(a):
> A co takhle nějaký tablet s Androidem a komunikovat s tím přes BT?
> Nevyšlo by to nakonec levněji?
>
> H.

>>> termíny. Mohl bych nyní zapůjčit 5.6", větší k nám přijdou po novém

>>> jednatel