Oprava displeje notebooku

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Prosinec 17 20:33:18 CET 2012

Pavle,

kup jí repasovaný Thinkpad, dokud jsou. Bude po problémech.

Např.
http://www.levnapc.cz/Catalog.aspx?ctid=310&search=&prf=&prt=&mfr=lenovo&pwt=false&iso=true&sia=false

Kontakty displayů bývají napařené, je jich tam moře, spoj s dalšími
obvody převážně více či méně posíleným dotykem a solidní oprava u
(zejména zřejmě ošizeného) provedení skoro nemožná.

Shodou okolností jsem se před chvílí díval na
http://www.zive.cz/clanky/pitva-legendy-jak-uvnitr-vypada-ibm-thinkpad-t40p/sc-3-a-166815/default.aspx
a i když to nepotřebuju (protože stroje z té řady vlastním), tak to
stejně potěšilo...

---
Jirka