odpojování modemu Anydata ADU-890WH

Pondělí Prosinec 17 19:34:17 CET 2012

Jen to nesmi byt takovy model, ktery lehne pri priblizeni mobilu  na
mene nez 30cm... Konkrene tenhle
http://www.alza.cz/axago-hue-c1-d246584.htm mam jich 10 a delaji to
vsechny. Kazdopadne jinak fungujou OK, jen se nesmi blizko polozit
mobil... Mimochodem, uz jste videli hub s aspon dvoustrannym plosnakem?
Pri tech frekvencich zazrak, ze to vubec funguje.