Re: odpojování modemu Anydata ADU-890WH

Snehulak snehulak na gmail.com
Pondělí Prosinec 17 18:34:53 CET 2012

Ja to cele pochopil , zitra vybavim znamou prodluzkou a uvidime . Je to
takove zaludne , co ma modem spolecneho s odpojovanim USB , ze to spis
ukazuje na radic ci driver tak jak tvrdili v tom o2. Ja se snazil dneska
netbook pouzivat  ze sklepa , ale jelo mi to . Tak vlezu do vytahu a sjedu
do podzemi a uvidime :)

Jo aby to nebylo dost jednoduche tak ta znama tvrdila , ze ji to slo
nekolik mesicu ok , coz sem prikladal tomu , ze ted poslednich 14 dnu je tu
kupa snehu takze se zmenily podminky sireni .

snehulak