Navrh DPS pro menic

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Prosinec 17 14:30:03 CET 2012

Az teraz som si vsimol ze ste poslal obrazok. Pravdu povediac, riesil
by som to uplne inak. Zobral by som si datasheet a pozrel na tri
slucky, ktorymi tecu prudy 3+A. To by bolo prve co by som riesil inak.
Druha vec je ze si myslim, ze kondy typu 1n a 4n7 na vstupe toho
menica vam pri prudoch 3+A moc nepomozu, ale je to len moj nazor a vy
to mate overene meranim a spektrakom... Ak ich tam uz chcete silou
mocou mat, tak ich dajte aspon co najblizsie pinu toho menica, hoci aj
cez via z druhej strany pcb.

A.