odpojování modemu Anydata ADU-890WH

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Pondělí Prosinec 17 14:05:58 CET 2012

Já mám těch modemů přes 30 kusů a každej je v jiné lokalitě, Sám sedím v
Brně na slušném pokrytí, i když už si taky pamatuju že byl přístupový bod
rušen nějkým policejním pojítkem, tenkrát mi to vyřešilo O2 instalací
nějakého monitorovacího zařízení.

Tentokrát mám ale problém se probojovat korporátní strukturou k nějakému
technikovi na O2, protože mi v cestě stojí firemní kontaktní osoba pro
styk s O2,  která neví ani co je to USB a tlumočí mi kraviny typu - modem
má asi slabou baterii (žádnou baterii nemá) :(

b.