HW-listovica 2012

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Prosinec 16 14:50:23 CET 2012

Kedze ste sa neozvali, tak som urobil rezervaciu a to nasledovne:

22.12.2012, Kolkovna - Eurovea o 18:00, stol pre 8-10 ludi, rezervacia
je na meno Jancura.

http://www.kolkovna.cz/index.php?show=reservation&place=19

Tesim sa na prijemny predvianocny pokec a prijemnu atmosferu s novymi
aj starymi clenmi nasho diskusneho klubu.   :)

A.

Dňa 16. decembra 2012 13:06, Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napísal/a: