ESR metr

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Sobota Prosinec 15 23:33:36 CET 2012

Vřele tento měřák doporučuji. Už o tu bylo mnohokráte, jak píše Jirka.
Já sice tento měřák nemám i když jsem s p. Zajícem nějaký obchod taky kdysi udělal.
V monitorech to měním standartně a výměnou na základních deskách se tím už vůbec nezajímám.
Jindra Polívka

Pane kolego,

Zajícův ESR teser jsem tu zmiňoval a chválil už víckrát...

---
Jirka