chůvička na hlídání dětí - kmitočet?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Prosinec 15 20:47:23 CET 2012

> Kdysi jsem na sidlisti chytal na 113.2 MHZ neco podobneho (chuvicku z
> trznice?) -  byla to uplna telenovela - bratr kradl v Siemensu, pak ho
> vyhodili, pak hral automaty,pak fetoval , pak bylo dite nemocne, pak
> manzela vyhodili z prace, pak zdrhnul s milenkou ....
>
> Dokonce jsem zameril odkud to vysilalo a babu upozornil at si dava pozor -
> vubec nepochopila vo co go a byla na mne sprosta ....

Zdravím,
  domnívám se, že toto nebyla chůvička, alébrž prachsprostá laciná štěnice.
Ty nejlevnější se vyrábějí záměrně kousek od FM pásma, aby se jako přijímač
dalo použít jen mírně upravené běžné FM rádio s analogovým laděním, kterému
se mírně hne s oscilátorem, aby to hezky na konci stupnice přijímalo tu
štěnici. Takové soupravy se také dají sehnat na tržnici nebo třeba na Aukru.
  Vůbec se nedivím, že paní nerozuměla, o čem mluvíte, tipuji, že o tom
opravdu nevěděla :-).

> Zdravi Petr Kubac

Zdraví Pavel