Li-x nahrada 12V NiCd aku v naradi (akusroubovak)

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Prosinec 15 13:57:11 CET 2012

Na to slouží balancer V NABÍJEČCE. Nedovedu si vůbec představit
technicky korektní provoz akupacku v éru bez tohoto řešení.

Úplně selsky řečeno: články se dorovnávají při každém cyklu.

---
Jirka