Eagle-rucni spoje s automatickym DRC

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Sobota Prosinec 15 12:49:08 CET 2012

Zdravim
Mel bych dotaz na zdatnejsi uzivatele Eaglu.
Jde nekde Eagl nastavit, aby mi pri rucnim routovani spoje jel DRC/Autoroute?
Nejak se mi to nedari objevit. Prozatim vim, ze to umi rezimy
Rucni - vse povoleno, klidne i zkraty spoju
Autoroute - zapoji samo
A ja bych potreboval rezim presne mezi-rucni tahani, ale s funkci hlidani autoroutrem

Priklad pro upresneni.
Routuji spoj a chci aby mne DRC drzelo v minimalnich vzdalenostech od padu,
nebo jinych spoju-jenom mne hlidalo, ale nechci aby nabizelo nejakou trasu.
Mam nejake spoje jdouci paralelne vedle sebe a uprostred mezi nima
chci protahnout novy spoj, ocekaval bych, ze mi pri tahani spoje ty ostatni uhnou
ve vzdalenosti defilovane v DRC

Jde to v Eaglu  takhle provozovat? Anebo jsem moc zmlsany Orcadem.

JURP