Chlazeni SMD vykonovych prvku?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 15 11:04:45 CET 2012

No jenze ta 20W LED ma nasazeno 2ks 1W cipu na plose cca 2cm^2 coz
trochu meni situaci - oproti jedinemu cipu se ztratou 18W.

Ja mam nad akvarkem osvetleni z tabule Al plechu 800x500x2mm - je tam
osazeno 2x 20W a 6x 3W LED. Ty 3W moduly se uchladi bez problemu, ale
nad ty 20W moduly jsem musel dat chladice CPU z nejakych vyrazenych
serveru s heatpipe. I tak vidim po dvou letech provozu (kazdy den cca
10h svitu), ze jsou nektere cipy zcernale (ale porad sviti).

RV