Chlazeni SMD vykonovych prvku?

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Prosinec 15 02:39:22 CET 2012

 15.12.2012, 2:31:42

Deklik od velkeho jogurtu ma prumer cca 9cm, tj. plochu cca 64cm2.
Pokud bude z trochu tlustejsiho alobalu, aby bylo mozne zanedbat
vnitrni tepelny odpor materialu, vychazi pri pouziti dvou dekliku
tepelny odpor takoveho chladice, podle konkretni konstrukce cca
2,4-5,2 st.C/W.
To podle vas nestaci, na uchlazeni pitomich 18W ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz