Chlazeni SMD vykonovych prvku?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 14 18:33:10 CET 2012

No jenze tohle je trochu zcestny priklad, protoze naprosto nic nerika o
tom kolik jsou tam ztraty - pokud ten zdroj ma ucinnost 95% tak je treba
vytopit 30W coz neni nijak strasidelne, prestoze tech 600W vypada
strasidelne.

Ja ted navrhoval ten solarni regulator a jelikoz je urcen na 12
maximalne 24V system tak vychazeji pomerne hovadske proudy i pri pomerne
malych vykonech. Pak to opravdu zacina lezt do penez a take do
vykonovych ztrat na kazdem nadbytecnem Si prechodu - je totiz velky
rozdil pokud tlacite 600V/1A a nebo 6V/100A pres diodu.

RV