Chlazeni SMD vykonovych prvku?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Prosinec 14 15:13:22 CET 2012

Konkretne treba DELTA vyrabi modul spinaneho zdroje, o rozmerech cca
20x30x200mm  s vykonem 600W.  Je to udelane tak, ze cely zdroj je
postaven SMD technologii a cele to chladi "turbo" ventilatorek ( dva za
sebou protibezne se tocici ) a zkrze vnitrek zdroje prohani brutalni
mnozstvi vzduchu. Kdyz jsem ventilator "ucpal" cele to "usnulo" nejspis
ochrana proti prehrati nejake technologie.
Neboli vykonove soucastky SMD lze chladit nejen zvetsenim chladici plochy.