Chlazeni SMD vykonovych prvku?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Prosinec 14 15:01:18 CET 2012

Ahoj,
   zrovínka před chvilkou jsem se díval na nějaké divné chladiče ($) nad
D-PAKy (*) :-). Bylo to řešeno tak, že se prodloužila Cu plocha (=) na
které leží křídlo pouzdra a tom byl naletován chladič. Takový D-PAK v
altánku.

Zjednodušeně:

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
           $          $
           $**********$
        $$$$**********$$$$
===   ====================    ===
#################################
#################################

Bylo to skoro to samé jako v odkazu, ale dole to mělo větší plochu,
která se letovala a křídlo bylo více tvarované

Ajaj, teď mi došlo těch 18W …

Jelikož mi to zajímalo, tak jsem vyzpovídal kolegu zdrojaře, jak by to
řešil (tak rámcově)

Chladič z p4 (bez vrtule :-) a pořádné headpipe. Mechanicky připevěné.

Taky zněj vylezlo, že kdyby musel tak by asi použil nějakou teplovodivou
pryž/tmel mezi rozšířenou měděnou základnou D-PAKu a větším chladičem.

Pak taky říkal něco o dusíku a předřadném odporu a o severním pólu :-)

ced