[OT] Linux vs. Windows

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Prosinec 14 14:16:14 CET 2012

On 14. 12. 2012 12:37, Jirka wrote:

> 3) neočekávejte, že nové věci v Linuxu pojedou zcela bez problémů
> (tuto známou a tisíckrát opakovanou skutečnost zde dnes znovu
> zformuloval kolega RV). Důvodem je častá primární nepodpora ze strany
> výrobců HW a z toho vyplývající nutnost vývoje reversním engineeringem.

Tu by som len doplnil, ze obcas sa daju problemy s novym HW vyriesit
nastavenim nejakeho kernel parametra, ktory vypne neuplne implementovanu
podporu alebo zabrani chybnej detekcii nejakeho HW a system nabehne s
generickym driverom. V pamati sa mi vynaraju problemy s kompatibilitou
AMD procesorov (starsia vec), z novsich to bolo vypinanie ACPI ci APIC.

Takze niekedy vie starsi system bezat aj na novsom hardware.

-m-