[OT] Linux vs. Windows

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Prosinec 14 12:13:32 CET 2012

Chci si nechat Linux jako primarni na uceni a Win jen na programy ktere
nejedou pod Linuxem.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Karel M" <a8dtljb na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, December 14, 2012 11:40 AM
Subject: Re: [OT] Linux vs. Windows

Pak uvedte oba dva systemy do stavu, kdy budou bezpecne pouzitelne i
pro surfovani na jakychkoliv strankach. Na W7 to znamena doinstalovat
antivirus, treba symantec pro zajimavost..
Idealni by jeste bylo, aby jste tyto dva systemy pouzival pravidelne a
treba o pristich vanocich nam napsal ty startovaci casy.
Karel