OT: instalaterina

Pátek Prosinec 14 07:07:42 CET 2012

Neni nic horsiho, nez klingeritove tesneni, od te doby co jsem zkusil
plastova, uz nechci jinak ;-)
A na tesneni zavitu se idealne pouziva teflonova (?) nit, ta tekuta
tesneni byla IMHO slepa cesta ale v te dobe jeste nite nebyly (bezne
aspon u nas), taky jsem to parkrat pouzil a asi se to pouzivalo normalne.