calex 305 navod

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 13 23:05:33 CET 2012

Pokud ano, tak tu mám tištěný exemplář na CCB305/345/355F. Včera moje
CCB/CM 345 bohužel putovala do sběrného dvora (zřejmě ztráta chladiva v
mrazící části).

Po předchozí zkušenosti u jiné lednice (nechal jsem ho doplnit - i když
jsem byl spolužákem chlaďařem varován - uteklo samozřejmě znovu) jsem to
už nezkoušel a koupil novou.

V tom návodu ale prakticky nic není - o co Vám konkrétně jde?

---
Jirka