Panelizace postscriptu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 13 00:35:33 CET 2012

Daly by se na to pouzit i parametry MinDrawX, MinDrawY, MaxDrawX a MaxDrawY.
Ty jsou na to vylozene nachystane.
Ale ovlivnuji to jeste parametry LeftMargin a BotMargin, ktere to posouvaji. Ty by
v tomto pripade bylo vhodne vyhodit.
To translate funguje relativne, takze 2. trasnlate uz nevychazi z 0:0, ale z toho
predchoziho translate.

PL

********************************

From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 13, 2012 12:07 AM
Subject: Re: Panelizace postscriptu

Vas program je pekny a uzitocny. Nemajuc Linux a ani Qt pod Windows,
pohral som sa aspon s "rucnym" ps kodom, co ste uviedli na stranke.
Prisiel som na to, ako si ulahcit pracnost pri hladani x a y.

V ps vystupe Eaglovskeho CAM je nasledujuci riadok:
/EU { 254 div 0.072 mul } def
dolezity je ten vzorec, t.j. 254/0.072=3527.8, vysledok nazvime delitelom

dimension obrys DPS je definovany v prvych 4 riadkoch dat "l" (funkcia
line). Toto je priklad, ked v CAM ponecham Offset X, aj Y nulovy:
2672 62724 634372 62724 0 l
634372 62724 634372 494424 0 l
634372 494424 2672 494424 0 l
2672 494424 2672 62724 0 l

su to suradnice x1,y1 a x2,y2 ciar obrysu + nulova hrubka
x1,y1 v 1. riadku
x2,y2 v 2. riadku
udavaju rozmer motivu

Prepocet na mierku 'x' a 'y' z "rucneho" kodu, riadok
x y translate
je jednoduchy: x=x1/delitel, atd
t.j. motiv z prikladu lezi v medziach
x1,y1: 0, 18
x2,y2: 180, 140

takze ak chcem panelizovat tento motiv, urobim
0 0 translate % prvy motiv ponecham povodny
190 0 translate % druhy vpravo od povodneho
0 150 translate % treti hore od povodneho
190 150 translate % stvrty vpravo hore od povodneho
0 300 translate % piaty este vyssie od povodneho
atd :-)
tych 10 bodov navyse je medzera medzi panelmi

Nebol by problem napisat program, ktory by si vsetky hodnoty vystupujuce
vo vzorcoch, nacital z prislusnych riadkov a panelizacny PS urobil
automaticky aj s kontrolou hranic A4, ktore su dane riadkom v kode DPS:
%%BoundingBox: 0 0 576 810

Vkladanie motivov z viacerych zdrojovych DPS by si vyzadovalo sa  pohrat
trochu viac...

miro