U-XP9101

Snail Instruments snail na snailinstruments.com
Středa Prosinec 12 20:54:20 CET 2012

Mám pár přístrojů v krabičce U-XP9101:
http://shop.snailinstruments.com/index.php?main_page=product_info&cPath=123_124&products_id=410

Dělaly se ve Vrchlabí, původně Tesla, potom firma NaF (Nástroje a
Formy), ale už se zřejmě nedělá, GME ji doprodává. Nemá někdo informace
z kuloárů, jestli se tahle krabička ještě dá někde sehnat? Nebo nějaký
pozůstatek skladů po NaFu, jestli ho někdo neodkoupil?

(Teď vidím, že GME má ještě tři kusy skladem, přestože jsem maloobchod v
Praze před časem vykoupil do poslední krabičky, ale to nechme stranou,
tři kousky mě sice pomůžou, ale věčně nevydrží.)

J. Hanzal