mycka AEG Favorti chyba 30

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Prosinec 12 14:34:29 CET 2012

Ano to je presny popis te zavady - tedy u nas to bylo tak, ze prohorel
cin mezi vyvodem rele a DPS. Zrejme vrtaji diry do DPS velke aby se to
snadno osazovalo, ale ten cin se casem vyhreje a rozpadne. Pak to rachne
a poprska celej zbytek DPS.

Je zajimave, ze uplne stejnej problem byl i na desce rizeni motoru u
pracky Indesit.

RV