Klavesnice (bylo Re: USB 3.0 micro B SMD konektor)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 12 07:52:41 CET 2012

Take pouzivam klavesnici z r.  1994   CHICONY KB-5311, zadna jina mi
nevyhovuje. Asi jde o zvyk, mame doma jeste jedno PC s multimedialni
"moderni" klavesnici a nedokazu na tom nic napsat.