mycka AEG Favorti chyba 30

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Prosinec 12 00:37:16 CET 2012

JO jo díky chyba byla ve ventilu koupil jsem od AEG original maji drsny
eshop s nahradnimy
dily z toho musi mit opravari radost, rozkliknete co chcete i s obrazkama
objednate a druhy

den to je doma stalo to i s dopravou 1224Kč, ja mel problem, ze to hlasilo
chybu 30 coz je

zaplaveni plovakem, jenze tam bylo sucho jak v penezence pred vyplatou,
nakonec merakem

ze napeti na ventil jde, ale ventil kdyz se zmeril mel nekonecny odpor, jsem
usoudil ze je

to napoustenim coz by mela byt chyba 10 po oprave vyzkouseno se zavrenym
kouhoutkem

a opravdu hlasi 10 tak nevim proc me takhle matla. S tim jinym ventilem z
pracky me to

taky napadlo jen nebyl zadny po ruce, tak jsem to vyresil takto, jinak musim
uznat, ze krome

horsiho pristupu je to celkem rozume udelane....

Jen tak mimochodem, proc je ten vstupni labyrint tak dlouhy nevite, ma to
nejaky duvod, ta housenka

nez dotece voda nahoru je docela dlouha :-D

Zdenek Aster