OT: Pocitani vyplat

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Prosinec 11 19:04:13 CET 2012

Dobrý večer,

myslím, že vám v grafech chybí právě ty částečné úvazky.

Ale přesto si myslím, že ten výpočet bude celkem jednoduchý.

Výplatu bych pro jednoduchost vypočetl jako

V_i = S * u_i * p_i / (sum(k=1->n) (u_k * p_k))
kde V_i - výdělek i-tého hudebníka v roce
     S   - celková suma vydělaných peněz za rok
     u_i - úvazek i-tého hudebníka v % (0-100%)
     p_i - koeficient odměny hudebníka v % (0-100%)

1. Pro každý rok vypočítáte pro hudebníka úvazek (u_i) a jednotkový podíl (p_i).
2. Sečtete všechny násobky úvazků a podílů (u_1 * p_1 + u_2 * p_2 + .. + u_n *
p_n) a máte jmenovatel toho mého zlomku.
3. Do čitatele dosadíte pro každého hudebníka u_i a p_i a celkovou sumu peněz S
a máte výplaty.

Jediné v čem nemám jasno je stav, kdy někdo pracuje na úvazek 50%, jestli se mu
jednotkový podíl zvyšuje a o kolik.

Standa