tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 11 16:50:52 CET 2012

Dne 11.12.2012 7:02, Petr Simek napsal(a):

> No v tom clanku si ty cisla taha vyslovene z klobouku, nepise jak k nim
> dosel. Ja myslim ze zakladni problem levnych mobilnich dat je v tom, ze
> pripojeny modem blokuje timeslot v kanalu
  nee , hlas ma vzdy prednost, takze pokud je tam narvano, data nejedou.
> i kdyz nic neprenasi, takze
> omezuje kapacitu BTS. Jine problemy by to delat nemelo.
Ale cely ten clanek je opravdu pekna blbost. Samozrejme naklady jsou,
ale v globalu dynamicke, cim vetsi zatizeni site tim mensi cena.
V praxi je jedno, jestli na siti nekdo vola/datuje ci ne. Az do max.
kapacity.

> Mozna ze se vrati doba analogovych modemu ;-) S levnym hlasovym tarifem
> s uctovanim po vterinach by mozna bylo levnejsi kdyby mobil zavolal na
> mobil, popovidal si s nim analogove - prenesl ten svuj kilobajtik - a pak
> zavesil ..
max 1200 bd, 2k4 už nejede pres GSM kodek