Elektro stavebnice pro nejmensi -- namet

oklovap oklovap na gmail.com
Úterý Prosinec 11 13:53:28 CET 2012

Zdravim, mam tiež za chvilu 5- rocneho syna a rovnako som hladal a nenasiel.
Duplo mame doma tiez. Vas napad je velmi pekny, preto by som sa rad
podelil o sluzby.
Napadlo mi tie dosticky rezat a popisovt laserom.
Dokonca by sa mozno nemuseli ani pilovat tie cudliky navrchu.
Ak mate spracovane rozmery na dosticky, ktore potrebujete vyrobit,
pripadne aj grafiku na nich, poslite mi to,
rad sa s tym pohram a mozno z toho vznikne aj zaujimava stavebnica
vyrabana seriovo...  : )

mp