Jak spravne plnit toner do cartridge HP 92274A (HP 4MP)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Prosinec 10 20:19:54 CET 2012

No tak si HP 92274A zkuste rozebrat (jeden z možných postupů refillu je
právě přes demontáž, díry se nedělají, též je to na TyTrubce) a uvidíte,
jestli tam nějaký zásobník na odpadní toner je.

---
Jirka