Elektro stavebnice pro nejmensi -- namet

Marek Peca marek na duch.cz
Pondělí Prosinec 10 17:23:32 CET 2012

Dobry den,

> tak to je moc pěkné. Nešlo by použít kostičky z Dupla a na ně přilepit (?)
> desky plošných spojů, které by nesly komponenty? Aby odpadla nutnost
> frézování.

plosnak by se urcite neztratil, naklady jsou snesitelne a umoznilo by to
budouci vymakanejsi soucasti (pro starsi deti). Jen se to na ty kosticky
trochu blbe lepi, aby to nebylo uplne osklive, chce to urvat a odpilovat
ty vrchni cepy. Coz byla asi pulka prace. Druha pulka prace bylo lepit ty
2x4 kostky bokem k sobe, vrtat a zapoustet soucastky.

Celkem jsem to delal asi den a pul, ale je fakt, ze nejsem moc sikovnej a
vetsinu casu nijak nekutim.

Pokud mate konkretni radu nebo napad, jak propojit kostky s plosnakem,
budu rad.

ZdraviM.P.