Doporucte osciloskop tentokrate nenejen k PC

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 12:35:12 CET 2012

Nemam aktualnu ponuku, ale nieco mi prislo do mailu a myslim, ze do
2kE bez DPH sa da vybrat aj nieco slusnejsie. Treba sa opytat
distributora. Mozno bude zase aj nejaka akciova zlava.

A.