[OT] USB webcam + PC = IP kamera ???

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 04:24:33 CET 2012

Ot: Zalezi k cemu presne to chcete a zda je to vas notebook...

Ostatne takhle prece odhalil majitel zlodeje resp. noveho uzivatele sveho pocitace, ze se mu pripojil na kameru a nasnimal si ho :Cimz si privodil nebezpeci tr. stihani, neb dal dotycneho na net v nelichotive pozici.

Notebooky aspon ty co jsem videl, maji u kamery diodu, ktera ma indikovat ze kamera jede, aby nekdo v choulostive situaci  mel cas si vsimnout, ze se koukate :-)

Odesláno z iPadu