USB osciloskop

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 01:12:21 CET 2012

Ano, vyzera, ze je to DS0201 (DSO Nano). Mam ho tiez asi rok a pol. Na
nenarocne merania OK, zazraky necakat.
Doplnim, ze "stahovat data" znamena stiahnut si to, co je na displayi.

Ta cena na Aukre je +/- rovnaka, ako aktualna na DX
http://dx.com/p/ds0201-2-8-lcd-pocket-mini-oscilloscope-v1-5-complete-kits-micro-sd-tf-card-slot-39749

Na webe sa da najst alternativny FW, aj som co-to postahoval, ale zatial
som sa nedostal k experimentovaniu.

Zaujimava alternativa je DSO Quad.

miro