RE: Programový přístup k hardware PC

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Prosinec 9 23:20:58 CET 2012

Obavam se, ze porad jste prilis strucny.

1. Proc si data neprectete z OS?
  Hodne je toho v registrech, zbytek zkuste dohledat na msdn.

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms724471%28v=vs.85%2
9.aspx

2. Jak poresite ruzne "nekompatibility" mezi HW ?

3. Neni na vyvoj pro Windows XP trochu pozde ?
  Respektive to musi mit hodne silny duvod.

4. Pro cteni dat z http://en.wikipedia.org/wiki/Super_I/O ve vetsine pripadu
vystacite s beznymi funkcemi OS, je to opravdu nutne?

Pro primy pristup jsou drivery a k nim dll jak jsem psal drive.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158