Programový přístup k hardware PC

Marek Peca marek na duch.cz
Neděle Prosinec 9 17:29:33 CET 2012

> Zkusím položit otázku na programový přístup k hardware počítače. Pro
> začátek by mi stačil přístup k řadiči PCI sběrnice. Obdoba lspci z
> Linuxu (to umím), ale já to potřebuji z C++. PomocíTurbo Pascalu to sice
> neumím, ale vím, že to jde. Jenže to C++ je podstatné. Král

1. "lspci (pciutils) z Linuxu" k zadnemu HW pristupovat nemusi, kdyz si to
normalne precte v /proc/bus/pci
=> ted tedy nevim, co vlastne chcete, jestli opravdu pristupovat k HW
pripojenemu na PCI, k radici PCI sbernice, nebo se jen na neco vyptat OS;

2. pciutils jsou v C, proc je nezavolate ze sveho programu v C++?

3. nepisete OS, ale predpokladam, ze vam staci nektery z OS podporovanych
pciutils

ZdraviM.P.