Doporucte zakladni desku pro tiche PC

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Neděle Prosinec 9 15:16:20 CET 2012

Před chvílí jsem vyhodil z jednoho PC už druhou čtečku, tentokrát
aspoň s nápisem Apacer, přestal se jí načítat driver zřejmě nějaká
potíž při inicializaci, ta předchozí se zase odpojovala nebo sama
snižovala rychlost. Už ji tam asi dávat nebudu, ale zajímalo by asi
nejen mě jestli vůbec existuje interní čtečka která vydrží aspoň
záruku?
Jo a bootovat se z nich, po zapnutí patřičných voleb v Biosu normálně dalo.
S pozdravem,
Miloš Dašek