Doporucte zakladni desku pro tiche PC

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Prosinec 9 14:11:25 CET 2012

Prošel jsem celé vlákno, vím že moje odpověď bude spíš na zabití než moc
užitečná,

přesto si myslím, že to je docela zajimává volba, jen to nesplňuje status
desky, ani

com porty, nicméně by to stoprocenťně šlo pro snížení hlučnosti zavřít do
toho

vašeho původního case :-D

http://pctuning.tyden.cz/hardware/pc-sestavy/25572-intel-nuc-pocitac-11-11-
cm-s-intel-ivy-bridge

Jinak vážně to je docela zajimavý kus hardware se super velikostí..... Cena
by mohl být sice nižší,

ale to u čehokoliv, že ......

Zdeněk Aster