Re: Problem se Secure iLan?

Jiri Splichal george.hw na centrum.cz
Neděle Prosinec 9 09:21:29 CET 2012

tak dnes opet prestal reagovat webserver i kdyz bylo zarizeni zapojene primo do routeru :-(
Po vyslani prikazu at+idown se sice opet zpristunil,ale bez namerenych dat :-(  Tento prikaz jsem byl i ochoten posilat kazdou pulnoc pro zruseni pripadnych pripojeni ,ale kdyz se tak smazou i odesilana data na web ,tak nic :-(  Jeste ted zkusim tu zmenu portu a pak bych tedy zaslal ten RPF soubor...

--
Jirka
> Od: "Robo"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 08.12.2012 19:26
> Předmět: Re: Problem se Secure iLan?

Pokud nepomuze ta zmena portu tak posli RPFsoubor a ja to
zkusim na mojem.