Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Sobota Prosinec 8 23:40:06 CET 2012

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
Datum: 8. 12. 2012
Předmět: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

"Původní zpráva ze dne 8.12.2012 od Zdeněk Aster:

> Ale není za 500MB je to u nás super cena, ale přijde mi to plýtvání
> penězi, je to jak kdybych si dal svíčkovou s 10 knedlíkama a z toho
> 7 vyhodil do koše :-D A samozřejmě, i o tu cenu, tak je to rozdíl,
> jestli za ty peníze můžu mít aktivní jedno zařízení nebo třeba dvě
> :-D

Neboj, to vůbec není, jako kdybys vyhodil 7 knedlíků do koše. Za ty
peníze si operátor něco pěkného koupí :-)))
"
To já vím, ale rád bych si něco koupil já :-D
"
No a tedy kolik dat hodláš za měsíc vlastně přenést?
"
3-10 MB....
"
A jak daleko od sebe máš ta zařízení? Nebo nejsou pevná?
"
Je to měřák větru u vodní plochy, už jsem to tu řešil několikrát a

je to nevýdělečná aktivita :-D

Jede to ze soláru, wifi nehrozí prostě to GPRS je tak ideální a ten tarif,

než to zmršili, byl taky super :-(
"
Petr Zahradník, počítačový expert
"