Doporucte zakladni desku pro tiche PC

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 8 20:28:19 CET 2012

Kamaradka ma nejakeho dvoujadroveho Atoma (nejaky ten stolni Asus).
Pristupoval jsem k tomu hodne rezervovane, ale prekvapilo me, jak
pouzitelna masinka to je. Na hry asi ne (ale to neumim validne posoudit,
zadnou hru nema ona ani ja), ale takova ta klasika web, xx office, video
vcetne HD na tom jezdi fakt pekne. Provozuje to pod W7.
Libi se mi to tak, ze zvazuju si to taky koupit a nasroubovat zezadu na
monitor (ma to na to standardizovane diry).

PL

**************************************

From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 08, 2012 8:10 PM
Subject: Re: Doporucte zakladni desku pro tiche PC

8.12.2012, 19:58:17

Atomy jsou slabe, coz neznamena, ze na nektere veci nestaci, ale jako
stolni PC bych to nechtel. Pokud chcete trochu vykonu, musite poridit
nejakej dospelej CPU. A CPU, nikoliv deska, rozhoduje, zda bude PC tiche
nebo ne. Takze MB libovolny s ohledem na ostatni pozadavky, Pokud
nehrajete hry tak grafika integrovana, a CPU s nizkym TDP, idealne do
50W. Bohuzel, na soucastnem ceskem trhu je nabidka v tomto smeru dost
bidna.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz